האם קיימת תמיכה אנושית למערכת טרמינל?
קיימת תמיכה למערכת לכל שאלה או הערה בטלפון 026388222 שלוחה 1
האם ניתן לייצא נתונים מתוך המערכת לאקסל?
ניתן לייצא נתונים לאקסל בזמן אמת או כערכים.
האם קיימת חוברת הדרכה אודות השימוש במערכת?
ניתן לצפות ו/או להוריד את חוברת ההדרכה מהאתר כאן, לחלופין ניתן לתאם הדרכה מרחוק.
כיצד ניתן לחפש נייר ערך במערכת הטרמינל?
ניתן לחפש נייר ערך בחלון חיפוש באמצעות הקשת שם הנייר או סימבול או מס' נייר ערך, כמו כן באמצעות 5F
כיצד ניתן להתקין את מערכת הטרמינל?
ניתן להוריד קובץ התקנה מהאתר ולהתחבר באמצעות שם משתמש וסיסמא.
האם ניתן להתאים את המערכת ע"י צבעים, גופן וגודל גופן?
ניתן להתאים את המערכת ע"י צבעים, גופן וגודל גופן באמצעות הגדרה באזור האישי של המשתמש.
האם קיימת אפליקציית מובייל תומכת במערכת הטרמינל?
קיימת אפליקציית מובייל תומכת שניתן להוריד והתקין מחנויות האפליקציות.
האם ניתן לערוך דפי מעקב אישיים?
ניתן לערוך דפי מעקב אישיים, הדפים יוצגו גם באפליקציית המובייל של המערכת.
מה דרישות החומרה והתוכנה המינימליות להפעלה תקינה של המערכת הטרמינל.
דרישות החומרה והתוכנה להפעלת המערכת הן:
מעבד Core2DuoE8400 ומעלה.
זיכרון 4GB פנוי ומעלה
דיסק קשיח GB50 פנוי ומעלה.
מערכת הפעלה * Windows – 8.1,10,11
רכיבי תוכנה .NET Framework 4.5 ומעלה
לא מצאם מה שחיפשתם? פנו אלינו