שאלות ותשובות

כאן תוכלו למצוא את כל התשובות הנוגעות לשימוש ותמיכה במערכת.

האם קיימת תמיכה אנושית למערכת טרמינל?
קיימת תמיכה למערכת לכל שאלה או הערה בטלפון 026388222 שלוחה 1
ניתן לייצא נתונים לאקסל בזמן אמת או כערכים.

ניתן לצפות ו/או להוריד את חוברת ההדרכה מהאתר כאן, לחלופין ניתן לתאם הדרכה מרחוק.

ניתן לחפש נייר ערך בחלון חיפוש באמצעות הקשת שם הנייר או סימבול או מס' נייר ערך, כמו כן באמצעות 5F
ניתן להוריד קובץ התקנה מהאתר ולהתחבר באמצעות שם משתמש וסיסמא.
ניתן להתאים את המערכת ע"י צבעים, גופן וגודל גופן באמצעות הגדרה באזור האישי של המשתמש.
קיימת אפליקציית מובייל תומכת שניתן להוריד והתקין מחנויות האפליקציות.
ניתן לערוך דפי מעקב אישיים, הדפים יוצגו גם באפליקציית המובייל של המערכת.

דרישות החומרה והתוכנה להפעלת המערכת הן:

מעבד Core2DuoE8400 ומעלה.
זיכרון 4GB פנוי ומעלה
דיסק קשיח GB50 פנוי ומעלה.
מערכת הפעלה * Windows – 8.1,10,11
רכיבי תוכנה .NET Framework 4.5 ומעלה

לא מצאם מה שחיפשתם? פנו אלינו